Aperol otevřel vlajkovou loď na pražské náplavce

pátek, 26. června 2015, 13:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Aperol otevřel svou vlajkovou loď na pražské náplavce. Mezi Palackého a Železničním mostem stojí tzv. Porto Aperol – obrandovaná loď Visla v oranžových barvách značky s barem. Bar na lodi má podpořit koncept aperitivo momentu – italskou obdobu českého „jít po práci na jedno“, na němž Aperol staví svou kampaň se sloganem „Naladí po práci“.

„Doufáme, že nám náplavka pomůže s naší novou komunikační platformou. Je zde totiž vysoká koncentrace naší cílové skupiny, která sem chodí ve správnou dobu – po práci,“ popisuje Eva Zakálová, brand manažerka značky. Naladění po práci má zajistit nejen správně připravený drink Aperol Spritz, jenž kombinuje Aperol s Proseccem a sodou, ale i lehátka a hudební podkres. Na lodi, na které servis zajišťuje agentura Šafy production, bude kromě Aperolu v nabídce i celé italské portfolio společnosti Rémy Cointreau, tedy bylinný likér Cynar, Cinzano, Campari nebo nealkoholický aperitiv Crodino.

DSC_3216

DSC_3246

DSC_3297

„Podle propočtů bychom za dva měsíce měli být schopni oslovit až půl milionu lidí,“ přibližuje Eva Zakálová a dodává, že i z tohoto důvodu bude Aperol Spritz podáván do kelímků, aby nebyli lidé limitováni v pohybu. Až do konce srpna zůstane značka také v televizi, kde od května komunikuje na stanicích skupiny Prima, TV Barrandov a Atmedia, od června rovněž na Nově.  

Kromě toho značka již třetím rokem provozuje ve spolupráci se Žlutými lázněmi i Aperol letní kino. Velké podpory se dostává značce také v off-trade, kde je kontinuálně komunikována jednoduchá receptura koktejlu Aperol Spritz. „I proto jsme v minulé sezóně uvedli duo-pack, v němž spolu s Aperolem prodáváme i Prosecco,“ doplňuje Eva Zakálová. 

Za konceptem Porto Aperol stojí agentura Starlink. 

-kch-