České aerolinie zahájily svoji letní kampaň
Od konce května komunikují České aerolinie novou letní kampaní s ústředním sloganem „Léto plné zážitků“. Kampaň, jež byla po kreativní a grafické stránce připravena interně, potrvá do 8. června a objeví se na 24 trzích včetně českého, ruského, italského, španělského, francouzského či německého.
Jedná se o image kampaň sekundárně komunikující i speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací. Jejím hlavním cílem je upozornit veřejnost na výhodné nabídky letenek během letních měsíců. Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít až do 30. září letošního roku.
Speciální letní nabídka je na českém trhu komunikována v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se tak mohou setkat návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Česko-slovenské filmové databáze (ČSFD.cz), Úschovna.cz nebo zpravodajských portálů Novinky.cz či iDnes.cz. Součástí kampaně je rovněž reklama na Facebooku.
V Praze kampaň podporuje síť roll-boardů a citylightů s reklamou na tramvajích a v metru. Součástí media mixu je také printová podpora v deníku Metro
a v podobě advertorialů v titulech Harper’s Bazaar, Žena a život či Pařížská Street.
Na zahraničních trzích kampaň využívá zejména online distribuční kanály.
-kch-