Coty si za globální mediálku vybrala ZenithOptimedia

čtvrtek, 25. června 2015, 10:29 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kosmetická společnost Coty si vybrala na zajištění globální mediální komunikace skupinu ZenithOptimedia Group, která je součástí Publicis Groupe.

Agentura bude od 1. července pro jednotlivé značky společnosti, mezi něž patří Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Rimmel a Sally Hansen, zajišťovat nákup reklamního času a prostoru, zejména pro tisk a televizi. Digitální komunikaci bude spravovat ve spolupráci s dalšími agenturami.

Díky tomuto vítězství si mediální síť Publicis Groupe udrží obchodní činnost v Německu a Rakousku a  rozšíří se na dalších 13 trhů po celém světě. Globální smlouva zahrnuje tři regiony – Severní Ameriku, západní Evropu a střední a východní Evropu (včetně České republiky a Slovenska).

Agentura pro Coty rovněž povede program digitální transformace s cílem co vytěžit maximum z příležitostí, které nabízejí digitální platformy a nové technologie.

-kch-