Illy v kampani zdůrazňuje výběr zrn i své pěstitele

středa, 03. června 2015, 10:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Prémiová italská káva illy přichází s novým konceptem komunikace. „Illy si jako vlajková loď naší distribuce určitě zaslouží rozšíření komunikačních aktivit. V posledních letech jsme se soustředili především na B2B segment, kde jsme mimořádně úspěšní, ale nastal čas i na dialog s veřejností,“ říká k aktivitám Petr Mrázek, ředitel společnosti Le Patio International, výhradního distributora illy na českém trhu.

Značka se bude v kampani soustředit především na komunikaci výběru zrn, chuti směsi z devíti druhů kávy arabica, speciální způsob balení za využití patentovaného procesu presurizace  a dlouhodobý vztah s místními pěstiteli.

Kampaň bude probíhat v tisku, na internetu a sociálních médií.

Vizuál illy_1

Vizuál illy_2

Koordinaci kampaně, její PR část a komunikaci na sociálních sítích má na starosti agentura Pleon Impact. Kreativní koncept a jeho realizaci zajistil creative shop Makáto. O nákup médií se postarala agentura Concept One.

Značka také často staví svou komunikaci na spojení s uměním a prvotřídním designem, pravidelně spolupracuje se světovými umělci, jako je Pedro Almodovar, William Kentridge nebo Francis F. Coppola. Rovněž je hlavním „kávovým“ partnerem letošní světové výstavy EXPO 2015, která se koná v Miláně.

-kch-