Lonely Planet spustil svůj web v Česku
Světový průvodce pro cestovatele Lonely Planet spustil webové stránky v Česku. Stránky vznikly zcela v tuzemské režii – na základě objednávky a ve spolupráci s nakladatelem českého vydání průvodců Svojtka & Co je vytvořila agentura Symbio Digital.
Vývoj celé stránky zabral tři měsíce a běží na systému pro správu obsahu OrangeGate 4, který si agentura sama pro správu podobných webů vyvinula. Lokálně se tvořil nejen grafický návrh, ale i UX design a kód. Také e-shop běží na ryze české platformě Shoptet.
Základem profilu destinace jsou vždy informace o největších lákadlech, ale i praktické rady ohledně doporučeného denního rozpočtu nebo sezonního počasí.
Informace k jednotlivým destinacím doplňují postřehy od cestovatelů. Doplněny jsou aktuálními příspěvky ze sociálních sítí a možností objednat si průvodce z e-shopu.
-mav-