Vrací se pojišťovna Direct, kampaň chystá na podzim

čtvrtek, 18. června 2015, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do České republiky se po třech letech vrací pojišťovna Direct. Poprvé značku na trh uvedla britská společnost RSA v roce 2007, jež ji po pěti letech kvůli neuspokojivým prodejním výsledkům také stáhla. Nyní Direct ožívá po akvizici Triglav pojišťovnou, která tak s vlastní značkou končí.

Direct bude nyní vystupovat jako ryze česká „pojišťovna pro lidi“, jež chce bořit mýty v pojišťovně. Důraz chce klást na jednoduchost, přátelskost a srozumitelnost. Oproti minulosti jde nyní o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály, jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky.

Za znovuzrozením Directu stojí tým Pavla Řeháka, který pojišťovnu intenzivně připravoval od roku 2014. „Rozhodli jsme se s partnery, že chceme mít možnost změnit poměry v pojišťovnictví a na základě vlastních zkušeností z finančních služeb vytvořit takovou pojišťovnu, kterou budeme schopni kdykoliv s čistým svědomím doporučit svým nejbližším, zkrátka pojišťovnu, v níž věříme, že to jde i jinak,“ vysvětluje základní myšlenku Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny.

Značka používá podobné logo jako v minulosti, nyní je mírně modernizováno – původní symbol telefonního sluchátka je nahrazeno klasickým písmenem „c“, písmeno „e“ se mírně usmívá. Korporátní barvy budou v odstínech bílé, černé a zelené.

Změna loga pojišťovny Direct
Změna loga pojišťovny Direct

Na podporu značky se připravuje marketingová kampaň na podzim. Nyní je pozornost věnována rebrandingu poboček a přípravě veškerých prodejních i interních materiálů, jejichž vizuální styl staví na ilustracích Lukáše Fibricha. 

„Klienti tak mají k dispozici například nové letáky na retailová pojištění. Připravili jsme také sadu plakátů, na nichž komunikujeme především nové cestovní pojištění – první produkt s ryzím DNA Directu – a pak také první z našich služeb, které jsou přátelské a lidské: call centrum na čísle 221 221 221, kde od začátku lidé mluví s lidmi,“ vysvětluje Jan Marek, tiskový mluvčí pojišťovny Direct.

DIRECT_plechova pusa
Vizuální styl pojišťovny Direct staví na ilustracích Lukáše Fibricha.

Rebranding byl připravován in-house ve spolupráci s agenturou Limeade.

-kch-