Značku Strongbow podporuje kampaň s Mr. InCiderem

pondělí, 15. června 2015, 09:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka cideru Strongbow, kterou uvedla společnost Heineken na český trh v dubnu letošního roku, spustila marketingovou kampaň se sloganem „Strongbow na ledu, to je cider z jablek úplně nejvíc“. V hlavní roli vystupuje tzv. Mr. InCider, muž s jablkem na hlavě, jenž zůstává nad věcí za všech okolností. Důležitým prvkem imageové kampaně, cílící na muže a ženy ve věku 18 až 30 let, je také moment zapadajícího slunce.

Strongbow

Kampaň běží jak v televizi, tak na venkovních plochách ve velkých městech, v tištěných médiích, kině a na internetu, kde je k vidění na sociálních sítích, včetně nového facebookového profilu, i prostřednictvím bannerů. V online prostředí využívá také různé soutěže.

Komunikaci doplňuje sampling, jenž probíhá po celé České republice. „Díky zkušenostem z jiných zemí, výsledkům testů a řadě prestižních ocenění víme, že Strongbow chutná. Sampling je tím pádem nejpřirozenějším a současně nejsilnějším nástrojem v budování pozitivní zkušenosti se značkou, doplňuje Richard Gažo, brand manažer značky Strongbow. Mimo jiné budou hostesky nabízet Strongbow v 15 cl plechovkách, které budou uloženy v mega provedení plechovky samotné. Ta bude sloužit na vybraných místech jako chladící zařízení.

Sampling

Doplňkovými aktivitami budou dále například donáškové služby jídla Damejidlo.cz nebo Rohlik.cz, kde bude plechovka Strongbow dárkem k provedené objednávce.

-kch-