Airwaves uvádí novinky, podpoří je samplingem
Žvýkačky Airwaves společnosti Wrigley uvádějí na trh novinky s dlouhotrvajícím chladivým efektem – Airwaves Cool Mint a Airwaves Cool Fruit. Kampaň, která má za úkol nové příchuti spotřebitelům představit, bude probíhat po celý srpen v obchodních řetězcích na českém i slovenském trhu.
Airwaves Cool Mint s mentolovou a mátovou příchutí nebo Airwaves Cool Fruit s příchutí pomeranče, citronu a máty budou podpořeny POS materiály, které zahrnují stojany pro druhotné umístění, plakáty, regálové stoppery či wobblery. Klíčový vizuál pracuje s motivem ledu, čímž chce podtrhnout chladivý efekt.
Po dobu jednoho měsíce bude rovněž probíhat sampling na vybraných prodejnách a místech, jako jsou městské parky nebo koupaliště. Kampaň doplní komunikace na Facebooku.
-stk-