Empresa Media si registruje známku Týdeník Expres

čtvrtek, 23. července 2015, 08:17 Tisk MediaGuru

Nový týdeník by mohl rozšířit nabídku titulů mediální společnosti Empresa Media.

Mediální společnost Empresa Media si požádala o registraci ochranné známky Týdeník Expres. To může vyjadřovat zájem společnosti rozšířit portfolio týdeníků. Empresa si zároveň u Úřadu průmyslového vlastnictví požádala o registraci známky Café em Empresa.

Empresa Media, pod kterou vedle vydavatelské části spadají i televizní kanály skupiny Barrandov, rozšiřovala v loňském roce své tištěné portfolio o měsíčník Interview a čtrnáctideník Exkluziv. Uvedení nového týdeníku by tak navazovalo na tyto nové tituly a zároveň doplnilo portfolio týdeníků, které tvoří zpravodajský týdeník Týden, společenský Instinkt, Exkluziv a oborový MarketingSalesMedia.

Empresa navíc v uplynulých letech sondovala možnosti vydávat svůj vlastní deník. Pro něj si zaregistrovala název Deník 7 Sedmička. Uvedení nového týdeníku může být určitou náhradou za dosud nevzniklý deník.

Empresa Media je z pohledu počtu čtenářů osmým nejsilnějším subjektem na tiskovém trhu. Celkově osloví svými tituly cca 700 tis. čtenářů na vydání (zdroj: Media projekt, 2. pol. 2014). Vedle zmíněných titulů patří do tištěného portfolia Empresy i dětský titul Animáček a magazíny Pop Corn a Top dívky. 

-mav-