Botas 66 otevírá druhý obchod, jde do centra Prahy

pátek, 14. srpna 2015, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Botas 66 otevírá svůj druhý obchod. Po prodejně u Žižkovské televizní věže se nyní značka českých tenisek bude prodávat i v centru Prahy v ulici Skořepka. Nová prodejna bude zaměřena na zahraniční turisty i české zákazníky, lépe dostupná bude i pro náhodné kolemjdoucí.

Obchod Botas 66 ve Skořepce, foto: MediaGuru.cz
Obchod Botas 66 ve Skořepce, foto: MediaGuru.cz
Nový obchod Botas 66 v ulici Skořepka, foto: botas66.com
Nový obchod Botas 66 v pražské ulici Skořepka, foto: botas66.com
Interiér obchodu Botas 66 se žlutými krabicemi, foto: botas66.com
Interiér obchodu Botas 66 se žlutými krabicemi, foto: botas66.com

Značku Botas 66 oficiálně zastupují designéři Jan Kloss a Jakub Korouš. Ti ji uvedli v roce 2009 v rámci svého studentského projektu, v němž kompletně redesignovali model Botas Classic, a vytvořili tak koncept moderních českých „sneakers“. Dvojice designérů nyní se souhlasem mateřského Botasu realizuje veškeré kroky v oblastech obchodu i marketingu pod vlastní firmou a s vlastním financováním.

Designéři staví značku především na designu tenisek, stylovém obalu a příbězích, ať už značky, či jednotlivých modelů. Příkladem takového přístupu je letošní prázdninová limitovaná edice Botas 66 Sunset Hill. „Při tvorbě letního modelu Sunset Hill jsme vycházeli z atmosféry dlouhých letních večerů, kdy jakoby se zastavil čas a vy jen koukáte, jak pomalu rudé slunce zapadá za horizont,“ popisuje inspiraci Jan Kloss a dodává, že zmíněné se pokusili dostat do bot jak barevností, tak tečkovanou stylizací kopců, která vychází z textury staré japonské látky.

Prázdninový model Botas 66 Sunset Hill, foto: botas66.com
Prázdninový model Botas 66 Sunset Hill, foto: botas66.com

Design interiéru obchodů navrhli Jakub Pollág a Václav Mlynář ze studia deForm. Prodejní část obchodu je zároveň skladem, dominuje jí 750 charakteristických žlutých krabic. Oba dva obchody budou fungovat i jako výdejny e-shopu. Zároveň si v něm nyní značka odzkouší i potenciál jiného sortimentu, v nabídce jsou například notesy Botas 66, které vznikly ve spolupráci s papírnictvím Papelote, nebo trička.

Designéři Kloss a Korouš rovněž uvažují i o otevření obchodu mimo Prahu. „Logickým vyústěním by bylo Brno. Ale například ani Berlín není zcela mimo náš horizont. Zájem ze strany zákazníků je evidentní. Záleží hlavně na správném načasování,“ dodávají s tím, že připravují i spoustu dalších novinek včetně zákaznického programu.

-stk-