IKEA podpoří katalog sérií sousedských večeří

pátek, 14. srpna 2015, 15:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

IKEA představila svůj nový katalog, v němž se letos zaměřuje především na jídlo, život v kuchyni a kolem ní. Od 13. srpna jej podpoří reklamní kampaň v outdooru, tisku, na internetu a také formou eventů.

V Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a Budapešti proběhne série tzv. sousedských večeří, které mají za cíl sblížit sousedy z velkých bytových projektů, a poukázat tak na hlavní myšlenku – chvílí, které trávíme společně s blízkými lidmi. Pro ně je nejlepší tmel právě jídlo.

Sousedské večeře proběhnou ve dvou fázích. V první se sousedé potkají na místech, které vytipovala společnost IKEA, následně se pak budou moci přihlásit i další sousedské komunity. První sousedská večeře se uskutečnila 13. srpna v Praze na Zličíně, kde se podávaly švédské speciality. Akce se zúčastnilo téměř čtyři sta lidí.

IKEA-45-of-109

IKEA-49-of-109

IKEA-84-of-109

Na internetu je k vidění i soubor videí, která představují katalog i možnosti, jak si jej prohlédnout, například prostřednictvím aplikace, která umožňuje prohlížení v rozšířené realitě. 

Kreativní koncept kampaně pochází od agentury Kaspen/Jung von Matt. Eventy koncepčně a organizačně připravuje agentura Pleon Impact, která se stará společnosti také o PR.

-stk-