Mobile Internet Forum také o mobilním marketingu
Letošní ročník konference Mobile Internet Forum se zaměří hlavně na to, jak zaujmout mobilní zákazníky, představí případové studie o mobilních marketingových kampaních, mobilní weby i jejich měření. Mobilní technologie ovlivňují životy a tedy i nákupní chování zákazníků stále se zvyšujícím tempem.
Strategie mobilního marketingu v Sazce
Jak reaguje velká značka, jako je Sazka na trendy v oblasti mobilního marketingu a jaká je její komunikační strategie? Kamila Beránková a Aleš Hegenbart odtajní, co chystají do budoucna s ohledem na legalizaci online sázení pro loterie.
Kreativní mobilní kampaně, Zaraguza
Chybí vám nápady pro kreativní mobilní marketing? Inspirujte se příklady z domova i zahraničí, o které se s vámi podělí Jan Jelínek.
Coca-Cola Snapchat a svět influencerů
Jak pracuje Coca-Cola s mobilním marketingem? Proč se rozhodli využívat právě Snapchat a co všechno na něm dělají, prozradí Eva Liba.
Mobilní nákup z pohledu UX: Český košík roku 2015, Twisto Payments a.s.
Jsou největší české e-shopy UX přátelské vůči nákupům z mobilních zařízení? Případovou studií o uživatelském testování 120 největších e-shopů v České republice provede Lukáš Hurych.
Jeden den na Seznam.cz v mobilu
Známe chování uživatelů našich mobilních služeb, umíme sofistikovanější cílení kampaní. Názornou ukázkou dne pana XY na mobilu v praxi projde Petr Hoffmann.
Kompletní program najdete zde: program konference, můžete se podívat na profily všech přednášejících, zde je možné se zaregistrovat.
Konference Mobile Internet Forum se koná 8. října v Konferenčním centru City v Praze.
-mav-