ŠkoFIN mění název, v kampani stále se Šteindlerem

čtvrtek, 10. září 2015, 12:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Finanční společnost ŠkoFIN se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services. Důvodem ke změně je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how. „Naši zákazníci si ŠkoFIN často spojovali jen se značkou Škoda, ale to už dávno není pravda. Naše portfolio značek je mnohem širší. Novým názvem tak vystihujeme šíři našich produktů a služeb a posilujeme vazbu na koncern Volkswagen,“ vysvětlil Lukáš Cankař, vedoucí marketingu společnosti. V současné době nabízí ŠkoFIN financování vozů značek Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Porsche a Ducati.

ŠkoFIN mění název i logo na Volkswagen Financial Services
ŠkoFIN mění název i logo na Volkswagen Financial Services

Název Volkswagen Financial Services bude používán pro komunikaci společnosti s firemními klienty. Ke klientům jednotlivých automobilových značek budou využívány subbrandy – Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services, Škoda Financial Services či Ducati Financial Services. Loga vždy doplní claim: „Úvěr. Leasing. Pojištění. Mobilita.“

Subbrandy
Jednotlivé subbrandy společnosti Volkswagen Financial Services

Změnu názvu společnost podpoří od 14. září nadlinkovou kampaní, která staví především na symbolickém přebarvení. Využije v ní svůj komunikační koncept „To dá rozum“, jehož tváří je herec Milan Šteindler vystupující v roli geniálního vědce. „Využití našeho dlouhodobého konceptu nám umožní zachovat kontinuitu,“ popsal Lukáš Cankař s tím, že s konceptem hodlá pracovat i po dokončení rebrandingu.

Klíčový vizuál
Klíčový vizuál tiskové reklamy

Kampaň poběží do konce roku v televizi, tisku, outdooru, rádiu a na internetu. V televizi bude vysílán nový spot na stanicích skupiny Nova a Prima a na vybraných satelitních kanálech. V tisku bude společnost komunikovat mimo jiné v denících formou speciální přílohy Panorama věnované právě rebrandingu, jež vyjde příští pondělí. V rádiu změnu podpoří například pořad Jak na to, na téma financování vozů, věnovat se mu bude i Dámský klub na Frekvenci 1. Redesignem přejde i web společnosti, který bude od příštího pondělí spuštěn na nové doméně www.vwfs.cz. Jednotlivé subbrandy budou primárně komunikovány v místě prodeje. Nová loga se budou objevovat i v komunikaci jednotlivých značek.

VWFS_outdoor2
Outdoorová reklama na billboard
Outdoorová reklama na BigBoard
Outdoorová reklama na BigBoard

Režie spotu se opět ujal Jakub Sommer ve spolupráci s produkční filmovou společností Punk Film. Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Momentum ze skupiny McCann. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura MediaCom.

-stk-