Visa v září spustí „pulsující“ imageovou kampaň
Od 14. září přijde společnost Visa s imageovou kampaní, v níž přichází s novou vizuální identitou i novým sloganem „Visa vždy s vámi“. Nová grafika staví na kroužících pruzích, které znázorňují pulsující systém plateb. „Nové motto a vizuální identita značky podtrhují naši klíčovou roli, jež zajišťuje pohyb a pokrok trhu k většímu pohodlí a bezpečí pro všechny,“ uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Kampaň poběží až do konce října v televizi, kde budou na Nově a Primě nasazeny tři reklamní spoty. Každý z nich se zaměří na jednu platební metodu – bezkontaktní platbu, online placení a platbu s vložením karty do terminálu. V online prostředí bude k vidění minutový spot, který jednotlivé příběhy spojí v jeden propojený kruh. Propagována bude také partnerskými bankami Visa Europe.
„Cílem kampaně je nejen představit držitelům karet dostupné platební metody a oslovit i ty držitele Visa karet, kteří zatím placení pomocí karty příliš nevyužívají. Také proto je součástí kampaně i soutěž o atraktivní ceny, jako je automobil VW Polo, 40 telefonů a fitness náramky,“ dodává Alice Filipovicova, marketingová manažerka Visa Europe.
Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.
-stk-