Campari uvádí limitovanou futuristickou edici

pátek, 16. října 2015, 12:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Campari z portfolia Rémy Cointreau představuje novou limitovanou edici Art Label s etiketami od futuristického umělce Fortunata Depera. Projekt Art Label byl poprvé představen v roce 2010 u příležitosti 150. výročí značky. Letos přibyla série tří etiket, ve které ožil Deperův návrh nerealizovaného pavilonu Campari z roku 1933 pro mezinárodní výstavu v Miláně.

U příležitosti letošního mezinárodního roku světla se značka navíc rozhodla původní uměleckou skicu obohatit ve spolupráci s odbornicí v oblasti barev Francescou Valan o moderní barvy. Barvy jsou vrstvené tak, aby dosáhly maximálního kontrastu a vytvořily efekt neonových světel.

Campari
Limitovaná edice Campari Art Label

„Tato limitovaná edice oživuje umělecký odkaz Fortunata Depera, představuje jej v novém světle a vzdává hold jedinečnému spojení značky Campari se světem umění,“ popisuje Eva Zakálová, brand manažerka značky Campari pro Českou republiku a Slovensko.

Edice Campari Art Label 2015 je dostupná od října 2015 na specializovaných e-shopech s lihovinami.

-stk-