Mediální investice: Za tři čtvrtletí roční nárůst o 4 %
Objem hrubých monitorovaných reklamních investic v českých médiích dosáhl podle společnosti Nielsen Admosphere v letošním září 6,7 mld. Kč, což bylo o téměř 6 % víc než ve stejném období loňského roku. Téměř 14% nárůst si podle dat připsala televize, dařilo se také rádiím s monitorovaným 11% navýšením.
Za první tři letošní čtvrtletí celkový hrubý objem představuje téměř 48 mld. Kč, což je o 4 % víc než za období tří čtvrtletí v loňském roce. Opět nejvyšší nárůst se týká televizní reklamy (+11 %).
Ceníková hodnota reklamního prostoru, IX/2015 vs. IX/2014
*Pozn.: Internet zahrnuje pouze displej reklamu
Ceníková hodnota reklamního prostoru, I-IX/2015 vs. I-IX/2014
*Pozn.: Internet zahrnuje pouze displej reklamu.
Zdroj: Nielsen Admosphere
-mav-