T-Mobile: První rok Mobilní TV byl vyhrazen testování

pondělí, 05. října 2015, 11:36 Internet & Mobil MediaGuru

S mobilní televizí se T-Mobile nezaměřuje na specifický segment diváků, říká Václav Zadina.

Mobilní televizi spustil T-Mobile v listopadu loňského roku, od února je zpoplatněna. Zatímco konkurenční O2 svou placenou televizi podporuje velmi intenzivní kampaní, T-Mobile je v tomto ohledu prozatím potichu. „První rok jsme si vyhradili zejména na vývoj produktu a jeho ,osahávání‘,“ vysvětluje pro MediaGuru.cz Václav Zadina, jenž má ve společnosti službu na starosti. „Počet zákazníků odpovídá našemu očekávání,“ dodává ale bez bližšího upřesnění.

Služba přitom pro mobilního operátora představuje doplnění nabídky rychlých datových přenosů a sítě LTE. „Nejrychlejší mobilní internet se stává stále dostupnějším a naším cílem je, aby si co nejvíce zákazníků mohlo užívat výhody rychlých dat ve všech oblastech každodenního života, tedy i při zábavě a odpočinku,“ říká Zadina.

Ve své nabídce T-Mobile sází především na výběr ze dvou tarifů. Základní nabídka se 17 programy, která začíná již na ceně 119 Kč, obsahuje divácky nejsledovanější kanály. Druhý tarif s názvem Komplet za 299 Kč obsahuje 34 kanálů všech žánrů. „Nabídku samozřejmě stále aktualizujeme – za poslední období jsme přidali Sport 2 se závody F1 a nyní nově i Eurosport 2 a divácky atraktivní kanál Playboy TV, který je pochopitelně chráněn rodičovským zámkem,“ popisuje Václav Zadina. „Navíc nabízíme u všech kanálů možnost zpětného zhlédnutí pořadu až 48 hodin po odvysílání, kdežto u konkurence je maximální časový limit 30 hodin,“ doplňuje.

S Mobilní televizí se T-Mobile nezaměřuje na specifický segment diváků. „Chceme mít co nabídnout všem členům rodiny. Momentálně třeba zvažujeme zařazení filmového kanálu,“ prozrazuje Zadina. Do budoucna připravuje T-Mobile aktivity, které by Mobilní TV měly ještě více přiblížit zákazníkům. Mezi ně patří například vylepšení aktivace této služby, aby si ji každý mohl pořídit, nebo jen vyzkoušet, co nejrychleji a co nejsnáze.U Úřadu průmyslového vlastnictví si společnost požádala o registraci ochranné známky s názvem TV. Uvedení vlastního tematického kanálu ale není zatím podle vyjádření společnosti na pořadu dne.

-stk-