Jizerská 50 se v kampani opírá o příběhy účastníků

pondělí, 02. listopadu 2015, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do nadcházející zimní sezóny vstupuje Jizerská 50novým komunikačním konceptem, který si zakládá na příbězích jednotlivých účastníků. Představuje nejen známé osobnosti, jež psaly historii závodu, ale i běžné účastníky, kteří se stali její součástí.

Základem nové identity tvoří fotografie, nový claim „Můj osobní závod“ i motiv běžecké stopy, která se vine na dalších materiálech závodu – od webu, přes startovní čísla, merchandising, navigaci na místě až po televizní grafiku. Součástí nové identity je i akce „#prijmivyzvu“.

Plakat 420x594_bez log 2016 8

Plakat 420x594_bez log 2016 9

„Pro rozhodnutí postavit se na start má každý jinou motivaci, a to odráží nejrůznější osobní příběhy,“ vysvětluje celou myšlenku Jiří Laungpaul, kreativní ředitel agentury Weareginger, která novou identitu závodu vytvořila ve spolupráci s agenturou Raul, marketingovým parterem závodu. Prvních deset tváří na vizuálech vybrali tvůrci nové komunikace, na plakát se však v budoucnu může stát každý, kdo se na start závodu postaví.

K novému vizuálnímu stylu vznikla speciální microsite, která mimo jiné přinese příběhy všech deseti nových tváří Jizerské 50.

-stk-