Mafra se sloučí s AdInternet, stane se jejím nástupcem

pondělí, 16. listopadu 2015, 11:16 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Mafra pohltí společnost AdInternet, kterou koupila na jaře. AdInternet jako subjekt zaniká.

Společnost Mafra se sloučí s firmou AdInternet, která zanikne. Mafra se tak stane nástupcem společnosti, kterou koupila letos v červnu. Rozšířila tím svůj záběr v oblasti realit.

Mafra tak postupuje stejným způsobem jako u dříve získaných firem, které postupně přebírá a začleňuje do své struktury. V uplynulém období takto začlenila např. společnosti AAApoptávka.cz, Webdio, Retail Info, AGF Media či Léko Media Group. Samostatné subjekty, kde je Mafra akcionářem, drží pouze v případě firem Stanice O (provozovatel TV Óčko), Londa (Rádio Impuls, Český Impuls, Rádio Rock Zone) a slovenské pobočky Mafra Slovakia.

AdInternet pomáhá developerům prodávat nové domy a byty formou tzv. lead-generation. Oproti standardnímu modelu, kdy developer platí za marketing dopředu a bez garancí prodejních výsledků, AdInternet získává klienty pro developery na vlastní náklady a dostává za to od developerů odměnu až po úspěšných prodejích nemovitostí. Má smlouvy s více než 60 developery a propaguje téměř 130 projektů nového bydlení.

V loňském roce dosáhla AdInternet tržeb ve výši 24 mil. Kč, hospodářský výsledek skončil ztrátou -3,7 mil. Kč.

-mav-