Zuno ve vánoční kampani testuje vánoční empatii

neděle, 06. prosince 2015, 09:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online banka Zuno spouští od prosince vánoční kampaň, v níž rozdává za žádost o půjčku, refinancování nebo za založení účtu cestovní poukazy v hodnotě 100 eur. Kampaň poběží v televizi, kde bude nasazen sponzorský vzkaz na TV Nova a TV Prima, a na internetu prostřednictvím reklamy na YouTube, Facebooku bannerů a PPC.

„V rámci vánoční kampaně také spouštíme online hru Velký dárkový test, ve které si hráč otestuje svou vánoční empatii a zjistí, zda umí vybrat ty správné dárky. Hra je založena na interakci s našimi hlavními hrdiny z reklam a soutěžící v ní mohou vyhrát zajímavé ceny,“ říká marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková.

Koncept vánoční kampaně vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder.

-stk-