Albert se v nové kampani zaměří na zahrádkaření

úterý, 26. ledna 2016, 07:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Obchodní řetězec Albert přichází 27. ledna s novou věrnostní kampaní Albertova zahrádka. Jejím cílem je ukázat dětem způsob, jakým se pěstují potraviny a inspirovat je ke zdravému životnímu stylu. Kampaň získala záštitu Ministerstva zemědělství.

Albert
Klíčový vizuál k nové kampani Albertova zahrádka

„Kampaň napomáhá hravou formou utvářet v dětech pocit svědomitosti, trpělivosti a zodpovědnosti v péči o vše živé. Představí jim nesnadnou cestu k vytvoření běžně konzumovaných finálních potravin, naučí je více si jich vážit a neplýtvat s nimi,“ říká psychoterapeutka Radka Šafandová.

„Doufáme, že naše kampaň děti přitáhne více k přírodě a také je a jejich rodiče přivede k zamyšlení o zdravém životním stylu a podpoří vztah k přírodě,“ dodává ředitel komunikace obchodního řetězece Albert Jiří Mareček.

AlbertovaZahradka
Kniha Albertova zahrádka, s ilustracemi Věry Tataro a texty Petra Růžičky

Základem kampaně je set „správného zahrádkaře“, jehož součástí je miniaturní skleník, květináč s výsevním substrátem, konvička, lopatka nebo rukavice. Za každých 200 korun nákupu nebo nákup partnerského produktu získá zákazník jeden balíček samolepek a semínek (například bazalku, čekanku, estragon, physalis, kopr, polníček, rajčata, ředkvičky, řeřichu, rukolu nebo hlávkový salát). Samolepky je možné lepit do knížky Albertova zahrádka, dostupné za 29,90 korun, kde jsou zábavnou formou podávány informace o rostlinách. Ke kampani je připraven i speciální web.

-stk-