Ambasadorkou značky Hartmann je T. Kuchařová

pondělí, 25. ledna 2016, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Hartmann-Rico zahájila dlouhodobou spolupráci s modelkou a zakladatelkou nadace Krása pomoci Taťánou Kuchařovou. Společně budou upozorňovat na aktuální zdravotnická témata. „Cílem našeho partnerství je odtabuizovat a společně upozornit na některé zdravotní problémy, které sužují nejen seniory, ale také další širokou veřejnost bez rozdílu věku a pohlaví. Naším cílem je pomoci jim nalézt řešení, podpořit je, aby se nebáli o svých problémech mluvit s odborníky, a také je vyřešit,“ popisuje Taťána Kuchařová.

kucharova_Hartmann

Prvním společným projektem je edukativní kampaň zabývající se inkontinencí, která odstartovala 4. ledna 2016. K vidění bude především v televizi, kde jsou nasazeny reklamní i sponzoringové spoty. V tag-onu jsou podpořeny inkontinenční vložky značky MoliMed.

Komunikace probíhá také na internetu, kde je pro pacienty, kteří zatím o svém problému nechtějí mluvit, připravena jako první pomoc stránka www.moliklub.cz. Dále využije letáky a plakáty v čekárnách ordinací praktických lékařů, součástí budou rovněž PR aktivity a eventy, určené k edukaci široké veřejnosti.

Kampaň byla navržená a realizovaná ve spolupráci s Fuse, divizí Omnicom Media Group.

-stk-