Citroën uvedl kampaň v rámci Happy Days

úterý, 23. února 2016, 11:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Citroën Česká republika připravila ve spolupráci s agenturou Havas Worldwide Prague rozsáhlou kampaň na podporu prodeje v rámci akce Happy Days. Jejím cílem je prodej vozů speciální série Edition, které jsou k dispozici na vozech Citroën C1, C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso, C-Elysée a Berlingo.

Promo akce probíhá u prodejců a autorizovaných dealerů do 5. března. Na podporu akce byl adaptován TV spot doplněný packshoty. Spoty o délce 25 vteřin rotují na TV Prima, Nova, Barrandov a Óčko. Dále jsou lokálně vytvořené 20'' rádiové spoty, které běží celostátně na rozhlasových sítích Radiohouse a Radio United. V onlinu funguje až do 4. března 3D leaderboard pro komunikaci čtyř speciálních nabídek. Lokálně jsou také připraveny POS materiály pro showroomy.

“Chtěli jsme obnovit naši akci Happy Days, kterou jsme v minulosti používali pro komunikaci akční nabídky na naše vozy Citroën. Naposledy jsme ji realizovali v roce 2009. Letošní barevná kreativa pěkně koresponduje s novým positionningem značky Citroën Feel good - Be Different,” uvedla Lenka Martinová, Reklamní a PR Manager Citroën Česká republika.

Citroen

-mav-