Uber mění logo, pro každé město má jinou identitu

pátek, 05. února 2016, 14:41 Aktuality, Marketing MediaGuru

Platforma Uber se rozhodla změnit své logo i vizuální identitu. Nový logotyp je oproti minulému odlehčený, bez kudrlinek.

Uber_new
Změna logotypu značky Uber

Vizuální identita nově staví na konceptu atomů a bitů – základních jednotek informace, které mají reprezentovat značku v oblasti poskytování kvalitních služeb a napomoci k její jednoduché rozpoznatelnosti.

Původní černobílou verzi designu nahradily různorodé barvy a vzory. Cílem je přiblížit lidskou tvář Uberu a každému městu dát vlastní barvu a vzor na základě tamní architektury, umění, textilií, obyvatel a krajiny. V Mexiku se Uber inspiroval růžovou barvou a vzorem typickým pro jeho budovy, v Irsku georgiánskou architekturou a typicky irskou zelenou, v Nigérii barvou klasické ženské ankary.

Inspirace a vzor pro Irsko
Inspirace, barvy a vzor pro Irsko
Inspirace, barvy a vzor pro Mexiko
Inspirace, barvy a vzor pro Mexiko

V České republice dominují barvy červené a modré. „Celkově je vizuální design inspirovaný motivy českých umělců, jako je Kupka a Mucha,“ říká Barbora Polachová, marketingová manažerka společnosti Uber pro Českou republiku.

Vzor pro Českou republiku
Vzor pro Českou republiku

Nová vizuální identita se propsala i do ikon uživatelské a partnerské aplikace, které mají uprostřed bity a v pozadí lokální barvy a vzory. To je základ, na kterém budou stavět i další ikony a nové produkty.

-stk-