VUT se v kampani staví proti zneužívání nerdů

úterý, 09. února 2016, 13:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Brněnské Vysoké učení technické (VUT) přichází s letošní kampaní Nejsem idol“, s níž chce oslovit letošní maturanty. „Momentálně zaznamenáváme roky s výraznějším demografickým propadem počtu maturantů. I proto považujeme za důležité oslovovat tuto skupinu co nejefektivnější formou. A to už dávno podle nás nejsou letáčky,” vysvětluje prorektorka pro marketing a vnější vztahy Irena Armutidisová.

Po úspěchu loňského videa „Miluji tě, mé VUTse letos pouští do boje proti zneužívání nerdů. Nová kampaň, jejímž hlavním kreativcem je opět Adam Hrubý, vychází z pozorování současných společenských a módních trendů, v nichž se projevuje i styl nerdů, kteří se tváří chytře, nosí brýle a flanelové košile. Hrdiny kampaně nejsou herci, ale studenti VUT. „Součástí myšlenky odpoutání se od falešných idolů bylo i zapojení idolů skutečných. Studentů, kteří mají nápady, jdou si za svým, můžou být vzory pro středoškoláky,“ doplňuje Pavla Ondrušková z odboru marketingu a vnějších vztahů VUT.

Hlavní video kampaně, které je manifestem proti „zneužívání“ nerdů, je doplněno dalšími videi. V nich se k fenoménu vyjadřují známé osobnosti českého internetu. Vše je zveřejněno v playlistu na YouTube kanálu VUT.

-stk-