Big Bang Media propojuje aktivity s Pařížskou ulicí

čtvrtek, 10. března 2016, 15:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Big Bang Media Tomáše Kačeny uzavřela partnerskou spolupráci s  projektem shrnujícím dění v nejluxusnější pražské ulici Parizskaulice.cz a současně i s online magazínem Iconiq.cz, který se věnuje módě a luxusnímu životnímu stylu.

„Partnerství Big Bang Media a Parizskaulice.cz vnímám jako možnost propojení našich zkušeností z online i offline businessu, které jsou velké na obou stranách. V obou projektech, ať už jde o Parizskaulice.cz nebo Iconiq.cz vidím velký potenciál a věřím, že se nám podaří jej dál rozvíjet. Naším cílem je pokračovat v budování podobné platformy, jako fungují v oblasti módy ve světě, především v Londýně a Paříži,“ říká Tomáš Kačena, mezi jehož podnikatelské aktivity patří i obchody s kvalitními potravinami Food Story.

Projekt Parizskaulice.cz byl založen před pěti lety s cílem prezentace a podpory prodeje jednotlivých luxusních značek z Pařížské. Platformu pro tyto účely pravidelně využívají například značky Escada, Nespresso, Rimowa nebo Mercedes-Benz. Projekt má aktuálně přes 40 000 registrovaných uživatelů. Mezi služby, které Parizskaulice.cz pro své klienty zajišťuje, patří i concierge servis, který poskytuje aktuálně 150 klientům měsíčně, a styling služby ve spolupráci se známým stylistou Filipem Vaňkem.

Web Iconiq.cz se zabývá novinkami ze světa módy a životního stylu. Je oficiálním mediálním partnerem Mercedes Benz Prague Fashion Weeku.

Za webem Parizskaulice.cz i magazínem o módě a luxusním životním stylu Iconiq.cz stojí společnost Czech Fashion Interactive Group, kterou vlastní manželé Martin a Michaela Hoškovi. Do budoucna plánují spuštění mobilní aplikace a rozšíření působnosti do e-commerce.

Michaela Hošková.
Michaela Hošková

-stk-