Digitální obchod Lagardere řídí Barbora Labová

středa, 23. března 2016, 09:43 Aktuality, Lidé MediaGuru

Novou Head of Digital Sales mediální skupiny Lagardere Active ČR se stala Barbora Labová. Vede tým digitálního obchodu a bude zodpovědná za veškeré příjmy z digitální reklamy značek Lagardere Active ČR. V Lagardere má na starosti vedení týmu digitálních obchodníků, který by měl zajistit příjmy z prodeje online reklamy v rámci produktů jako je například evropa2.cz nebo frekvence 1.cz.

Labová je tak další novou tváří v digitální divizi Lagardere Active ČR. Ve struktuře bude přímo podléhat Jiřímu Sládkovi, řediteli digitálních aktivit skupiny Lagardere, který do firmy nastoupil před půl rokem.

„Obsazení pozice Head of Digital Sales je plně v souladu s naší strategií rozšiřování a posilování digitálního týmu,“ uvedl Jiří Sládek s tím, že vedení digitální divize považuje za kompletní.

Barbora Labová se pohybuje v oboru prodeje online reklamy více než 15 let. Za dobu své kariéry prošla řadou manažerských pozic, zaměřených na prodej online reklamy, například ve společnostech Mafra, Centrum Holdings, Mladá fronta. Do Lagardere Active ČR přichází ze společnosti Face Up, kde se podílela na nastavení fungování nového oddělení pro online reklamu, vč. nastavení nového obchodního modelu a strategie.

Barbora Labová, foto: Lagardere Active ČR
Barbora Labová, foto: Lagardere Active ČR

-mav-