Frekvence 1 uvádí kampaň na Pokondra a Hosta F1

pondělí, 14. března 2016, 11:30 Aktuality, Rádio, Reklama MediaGuru

Frekvence 1 spustila začátkem března imageovou kampaň, která má za cíl propagovat Těžkého Pokondra a Hosta Frekvence 1. Návrhy pro kampaň připravilo Studio F13, mediální plánování bylo v in-house režii s využitím barterových partnerství. Vizuály moderátorů Frekvence 1 se objeví v printových médiích vydavatelství Czech News Center, Astrosat Media a Burda Praha, dále na bigboardech a citylightech.

„Cílem kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti o tom, že Frekvence 1 má dlouhodobě nejposlouchanější rozhovor v českých rádiích, který moderují již více než sedm let Miloš Pokorný a Roman Ondráček, alias Těžkej Pokondr. Rozhovor Těžkého Pokondra a Hosta Frekvence 1 je navíc jedním z nejatraktivnějších produktů pro naše zadavatele reklamy,“ vysvětluje změny Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace.

Frekvence 1_Pokondr

-mav-