Konference IAC se blíží, koná se v úterý 12. dubna

středa, 30. března 2016, 06:30 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Odborná konference o internetové reklamě slibuje nové zahraniční tváře, výrazné osobnosti české reklamy a internetu, novinky z RTB a blokování reklamy, případové studie značek Peugeot a Adidas, a nejen to.

Čtyři přednáškové sály, 600 účastníků a na 50 přednášejících. To jsou míry letošní Internet Advertising Conference, kterou pořádá SPIR už v úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

Spir

Petr Václavek, který momentálně pracuje pro kuvajtskou reklamní agenturu Impact & Echo BBDO, má za sebou více jak 20 let práce v reklamě a digitálu a jeho práce je charakteristická svou pověstnou kreativitou a zároveň kontroverzí. Ve své prezentaci se zaměří na vliv dnešního digitálního světa na mladou generaci. Jak se mění vnímání generace Z, kdy část svého života tráví ve virtuální realitě díky dnešním technologiím? Další generaci je předpovídán nejrychlejší pokrok v historii lidstva.

Řada marketérů považuje programmatic jen za výkonnostní nástroj. Damian Huba z Google vám ale ukáže, jak se dá využít i pro brandové kampaně. Prozradí, jak správně využít existující data spolu s automatizovanými procesy k budování poutavých a výrazných online kampaní s pomocí programatického řešení.

Jiří Novák z Proficio Marketing poradí, jak zacílit přes PPC přímo na vaše zákazníky. Cílení na e-maily je kromě Facebooku totiž dostupné už i v AdWords. Pokud byste uvítali pár praktických rad, jak s tím pracovat, přijďte si pro konkrétní tipy, jak využít emaily zákazníků při cílení v rámci remarketingu ve vyhledávání i na YouTube.

E-mail marketing je disciplína, která vám může v dnešní době do byznysu přinést pěkné příjmy. Důležité je umět pracovat s daty, využít pokročilé automatizace a hlavně testovat. Inspiraci pro efektivní e-mail marketing můžete najít i na přednášce Tomáše Růžičky z VIVmail. Čekají vás praktické ukázky na konkrétních příkladech. Chybět nebude ani srovnání nástrojů pro odesílání newsletterů a jejich možnosti.

Na konferenci mimo jiné vystoupí řada zahraničních řečníků, které můžete v Česku vidět vystupovat vůbec poprvé. Mezi ně patří i zástupci AdBlocku Gabriel Cubbage a Anton Boegler. Co čekat od blokovačů reklamy a jaká je budoucnost internetové reklamy? I o tom se bude debatovat.

Akce se koná v úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague. Kompletní program a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.

-mav-