McDonald’s letos redesignuje 30 % svých restaurací

sobota, 05. března 2016, 06:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

McDonald's pokračuje v zavádění samoobslužných kiosků. Nyní otevřel v pořadí třetí restauraci v novém konceptu na Jižní spojce II. v Praze. Spolu s kiosky dostává restaurace vždy i nový design – s použitím přírodních materiálů, které mají odrazit environmentální směřování firmy. Součástí nového konceptu jsou i tablety, kde mohou zákazníci brouzdat po internetu. Redesignem by mělo letos projít až 30 % poboček v České republice, přičemž investice na každou restauraci se pohybuje kolem čtyř milionů korun. 

Nový koncept McDonald´s v ČR v novém designu_malé
Nový koncept McDonald's v ČR v novém designu 
McDonald´ s v novém konceptu se samoobslužnými kiosky
McDonald's v novém konceptu se samoobslužnými kiosky
McDonald´s v restauracích s novým konceptem má k dispozici tablety s přístupem k internetu.
McDonald's v restauracích s novým konceptem má k dispozici tablety s přístupem k internetu.

U samoobslužných kiosků získají zákazníci postupně možnost mít objednávku ve svých rukou – na velkých dotykových tabletech si mohou navolit menu a zaplatit kartou. Po platbě si vytisknout stvrzenku a v tu chvíli začne být objednávka připravována v kuchyni. Když je hotová, na displeji nad pultem se do několika sekund objeví číslo objednávky z lístku. „To je další změna, kterou nový koncept restaurací přináší. Tím, že se jídlo připraví přímo pro každou objednávku, vymizí postupně příprava produktů předem. V současné době se připravené jídlo buď v průběhu 10 minut prodá, anebo se zlikviduje. S novým systémem už nepromarníme ani těch pár minut,“ popisuje Zuzana Svobodová, ředitelka PR komunikace společnosti.  

Ti, co upřednostňují servis, si mohou vše stále objednat přímo u obsluhy. Podle vedení společnosti mají samoobslužné kiosky vést v blízké budoucnosti i k možnosti sestavit si vlastní složení burgerů a k rozšíření nabídky jídel.

Pět nejoblíbenějších káv a dezertů je nyní v nabídce i v restauracích McDonald's a DriveThru
Pět nejoblíbenějších káv a dezertů je nyní v nabídce i v restauracích McDonald's a Drive Thru

Vedle toho McDonald’s testuje další projekt, pět nejoblíbenějších káv a dezertů z McCafé nyní nabízí i u běžného pultu restaurace McDonald's a Drive Thru. „McCafé má v Česku skutečně strhující úspěch. Proto bychom tam, kde nedovoluje prostor umístit v restauraci samostatnou kavárnu, rádi nabídli alespoň nejoblíbenější část nabídky z něj,“ vysvětluje Zuzana Svobodová.

-stk-