Media Club zvýšil minulý týden podíl na trhu

pondělí, 21. března 2016, 14:53 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

Mediálnímu zastupitelství Media Club (stanice skupiny Prima, Óčko, Barrandov, Mňam TV, Nickelodeon) vyšel nejlépe uplynulý 11. týden 2016 ve srovnání s 10. týdnem letošního roku. Media Club v něm vylepšil své podíly na reklamním TV trhu ve všech sledovaných prodejních cílových skupinách. Ve skupinách 15+ a 15-69 se stal nejsilnější reklamní skupinou (v mezitýdenním srovnání si polepšil o 0,6, resp. o 0,9 procentního bodu). Ve skupině 15-54 byla nejsilnější skupina CET 21 (-1,23 pb.).

Podíl reklamních TV skupin (%), 11. týden 2016, celý den

Reklama TV_11 tyden

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere

-mav-