Staropramen na jaře uvádí nealkoholický beermix

úterý, 22. března 2016, 11:09 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pivovary Staropramen rozšiřují na jaře svou nabídku pivních mixů, na trh uvádí nealkoholickou verzi nápoje Staropramen Cool Grep, kombinující nealkoholické pivo s grepovou šťávou. Novinku s názvem Staropramen Cool Nealko Grep podpoří marketingová kampaň.

„Grepová příchuť Staropramenu Cool je mezi konzumenty dlouhodobě velmi oblíbená, proto jsme ji zvolili i jako příchuť našeho prvního pivního mixu v nealkoholické verzi,“ vysvětluje David Šeberle, manažer značky Staropramen Cool. Společnost uvedením nového produktu reaguje na rostoucí poptávku po nealkoholických pivních mixech, které v současné době tvoří až čtvrtinu této pivní kategorie.

Podle dostupných dat pivní mixy vyhledávají zejména mladí dospělí, a také ženy ve věku okolo 35 let, a to hlavně v letních měsících. „Počítáme ale s tím, že nealko verze zaujme i ty, ke kterým jsme doposud komunikaci tohoto typu nápoje nesměřovali, tedy například řidiče, sportovce, lidi v zaměstnání atd.,“ říká David Šeberle.

Klíčový vizuál k představení novinky Staropramen
Klíčový vizuál k představení novinky Staropramen Cool Nealko Grep

Novinku bude komunikovat od poloviny dubna kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje. V průběhu letních měsíců bude možné ochutnat novinku na hudebních festivalů. Digitální komunikaci připravila agentura Etnetera Motion, spot pochází z dílny Young&Rubicam.

Staropramen uvedl první beermix v květnu roku 2011. V současné době nabízí čtyři příchutě klasického Coolu: Staropramen Cool Lemon, Staropramen Cool Grep, Staropramen Cool Třešeň, Staropramen Cool Hroznové víno a Aloe Vera.

-stk-