Březňák využívá product placement v seriálu Ulice

pátek, 01. dubna 2016, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivní značka Březňák do své propagaci od dubna zařazuje product placement v seriálu Ulice televize Nova. Jde tak o další značku z portfolia společnosti Heineken, která product placement pro svou propagaci využívá, od začátku března je možné vidět značku Krušovice v seriálu Ohnivý kuře na Primě.

Ulici si pivní značka Březňák, jež svou image staví na „hodnotách staré školy“, vybrala zejména kvůli tomu, že seriál je už prověřen časem. „Ukazuje, že hodnoty a zkušenosti mají v tomto světě své místo a není třeba se za ně stydět, na místě je naopak patřičná hrdost,“ vysvětluje PR manažerka Heinekenu Jana Pikardová.

Projekt vznikl ve spolupráci s divizí Starlink, týmem na speciální projekty agentury Starcom Mediavest Group.

-stk-