Calvin Klein přichází s novou globální strategií

neděle, 24. dubna 2016, 06:57 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Calvin Klein představuje novou globální strategii, s níž chce sjednotit kreativní styl všech svých značek. Francisco Costa, kreativní ředitel ženských značek, a Italo Zucchelli, kreativní ředitel mužských značek Calvin Klein, ze společnosti odchází.

CalvinKlein
Italo Zucchelli a Francisco Costa, kreativní ředitelé značky Calvin Klein, z firmy odchází

Nová strategie je součástí globálních změn ve směřování společnosti, jež byly zahájeny zpětným odkupem značek džínsů a spodního prádla v roce 2013. Cílem je posílit pozici značky a podpořit její dlouhodobý růst, celosvětově chce získat tržby ve výši 10 miliard dolarů. Součástí strategie bude i jednotný kreativní styl ve všech oblastech jejího podnikání. „Tato kreativní strategie je začátkem další důležité kapitoly v životě značky Calvin Klein, po odchodu pana Kleina,” uvedl generální ředitel společnosti Steve Shiffman. 

Společnost Calvin Klein navrhuje a prodává designové kolekce pánských a dámských oděvů a řadu dalších produktů, od parfémů a vůní, přes brýle, po obuv, hodinky a vybavení domácností. Do jejího portfolia patří nejen značka Calvin Klein, ale i Tommy Hilfiger, Van Heusen, Izod, Arrow, Speedo, Warner’s a Olga. Kromě toho prodává na základě licencí produkty řady dalších lokálních i mezinárodních značek.

-stk-