Lagardere Active investuje do festivalu Léto lásky
Evropa 2 a multimediální projekt Pigy se spojily v rámci tradičního projektu Pigyáda a nově vytvořily koncept třídenního festivalu pro celou rodinu. Hudebně-zábavný festival Léto lásky odstartuje 12. srpna v Šiklově mlýně na Vysočině. Má představovat příležitost i pro obchodní partnery, kteří hledají netradiční marketingovou aktivitu zacílenou na věkovou skupinu mladých rodičů s dětmi.
V rámci projektu Léto lásky se chystá Lagardere Active ČR spojit s řadou obchodních partnerů. „V tuto chvíli ve spolupráci se strategickým partnerem, společností Šikland jednáme s dalšími obchodními partnery o podmínkách spolupráce v našich médiích i v místě konání akce,“ říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR.
„Přizpůsobili jsme koncept i dramaturgii festivalu tak, aby Léto lásky bavilo pětileté, patnáctileté i padesátileté. Vystoupí nejlepší české kapely, budou akrobatická vystoupení, světelná podívaná a v rámci Pigyády i nejbarevnější zábava pro děti,“ uvedla Zdena Chocholoušová, manažerka dětských produktů Lagardere Active ČR.
-mav-