O2 TV: Výnosy v březnu se za rok zvýšily o 80 %
Provozovatel digitální televize O2 oznámil hospodářské výsledky za první letošní čtvrtletí.
Televize O2 TV vykázala v letošním březnu meziročně vyšší výnosy téměř o 80 %. Oznámila to provozující společnost O2 při příležitosti zveřejnění hospodářských výsledků společnosti za první čtvrtletí roku 2016. "To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech," uvedl Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti.
O2 si od aktivit v oblasti digitální televize slibuje kompenzaci poklesu tradičních výnosů firmy (oblasti roamingu a firemních zákazníků). O2 TV nedávno oznámila, že do výroby sportovního TV obsahu investuje miliardy korun. Chce mj. rozšiřovat nabídku exkluzivního obsahu v podobě získaných vysílacích práv a má v plánu uvést několik specializovaných sportovních kanálů. Zároveň pořídila moderní přenosový vůz, díky kterému nabízí výrobu televizních přenosů partnerům v České republice i v okolních zemích.
Počet zákazníků O2 TV, která funguje na pevné lince od O2, překročil v březnu hranici 206 tisíc, meziročně o 9,3 % více. Za rostoucím zájmem o digitální televizi má stát především její funkce zpětného zhlédnutí a nahrávání apod. a také vlastní televizní kanál O2 Sport. Aplikaci O2 TV, která umožňuje sledovat kanály také na mobilních zařízeních, eviduje téměř 700 tis. stažení.
Výsledky O2 TV, 1Q/2016 vs. 1Q/2015
Počet zákazníků využívajících fixní služby | Q1 2016 | Q1 2015 | Meziroční změna |
O2 TV | 206 tis. | 188 tis. | + 9,3 % |
Aplikace O2 TV (počet stažení) | 680 tis. | 300 tis. | +127 % |