Raiffeisen stavební spořitelna vyráží na roadshow

pondělí, 25. dubna 2016, 13:07 Aktuality, Marketing MediaGuru

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) startuje v úterý 26. dubna svou roadshow „Vezeme vám lepší bydlení“. Se speciálním kamionem navštíví během sedmi týdnů dvacítku měst České republiky, kde ukáže trendy moderního bydlení, a to na příkladu kuchyně, koupelny nebo obývacího pokoje. Prezentovány budou jak nejnovější designové proudy, technologie pro úspornější, ekologičtější a inteligentní domácnost, tak i filozofie Feng Shui, podle které byl architektkou Taniou Morrison navržen interiér kamionu.

RSTS

„Kromě inspirace a praktických tipů na vybavení domácnosti samozřejmě zájemcům poradíme i s možnostmi financování rekonstrukcí, ať už s našimi úvěry nebo aktuálně běžícími dotačními programy,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny. Součástí roadshow je i soutěž o rekonstrukce v hodnotě 300 tisíc korun.

Roadshow podpoří komunikace v síti rádiových stanic Blaník a Hitrádia, inzerce v regionálních titulech, online reklama, komunikace na Facebooku, na serverech TN.cz, Living.cz a ve vlastní obchodní síti.

Akci produkčně zajišťuje agentura Saatchi & Saatchi, mediální podporu na místě Radiohouse. Autorem kreativního návrhu je Scandal Media Group, o nákup médií se postarala ZenithOptimedia a o PR podporu AMI Communications. K akci vznikla speciální microsite www.rsts.cz/roadshow z dílny Giant Interactive.

-stk-