Skrz.cz jde poprvé do TV, využije sirény

úterý, 05. dubna 2016, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vyhledávač slev Skrz.cz spouští začátkem dubna rozsáhlou kampaň, s níž poprvé ve své historii zamíří mimo online, do televize, rádia a tisku. Kampaň s novým komunikačním konceptem „Skrz sirény“ upozorňuje na začátek výhodných sezónních nákupů, které budou portálu startovat vždy první středu v měsíci ve 12 hodin za zvuku zkoušky sirén.

„Skrze sirény chceme lidem ukázat, že jim umíme poskytnout vybrané produkty za nejlepší a prověřené ceny. Jde zároveň o první krok v naší snaze zpřehlednit ceny a slevy běžných komodit,“ popisuje Petr Kováčik, ředitel Skrz.cz. 

V pětileté historii Skrz.cz se jedná o nejrozsáhlejší reklamní kampaň. Nový televizní spot poběží na všech kanálech skupiny Prima a také na Youtube kanálu Skrz.cz.

Dále budou nasazeny rádiové spoty na Rádiu Impuls, kde bude navíc zaveden koncept „Impulsy slevového inspektora”, který bude představovat speciálně vybrané slevy pouze pro posluchače stanice. Součástí bude také tištěná inzerce a bannerová reklama na webu včetně orámování největších českých zpravodajských webů jako novinky.cz, blesk.cz a dalších.

Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturou Woman agency pod taktovkou kreativní ředitelky Báry Novotné.

-stk-