Vodafone se v kampani vydává do hudebního klubu

úterý, 12. dubna 2016, 13:17 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vodafone pokračuje v nové kampani se svou „rodinkou“ v čele s hercem Jiřím Vyorálkem. Tentokrát se vypraví do prostředí hudebního klubu. Kampaň s claimem „Probuďte, co je ve vás. Naše síť vás jistí“ podpoří nabídku Red+ tarifů, která nově přináší ke čtyřem neomezeným tarifům za 1 499 Kč navíc Wi-Fi síť na doma i na chatu zdarma.

Kampaň běží od pátku 8. dubna, postupně se objeví v televizi, tisku, outdooru, na internetu a v retailu. Na internetu bude kampaň podpořena mimo jiné videoobsahem, využije i 360⁰ video, které divákům zprostředkuje autentický zážitek z koncertu.

Vodafone

Kreativu připravila agentura McCann Prague. Režie se ujal Vojta Kotek. O mediální plánování a nákup médií se stará MEC Czech.

-stk-