Cetelem se v kampani zaobírá prokrastinací
Banka Cetelem startuje s novým komunikačním konceptem, jehož hlavním tématem je prokrastinace, tedy odkládání některých činností a rozhodnutí na později. Cílem nové kampaně s claimem „S některými až vám můžeme pomoci“ je ukázat, že v některých případech lze odkládané činnosti a rozhodnutí zodpovědně uskutečnit. Součástí je i nabídka Osobní půjčky na 100 000 Kč s měsíčními splátkami 1 490 Kč.
Kampaň staví na dvou spotech, které budou podpořeny na YouTube a Facebooku. Obchodní nabídka bude komunikována prostřednictvím programaticky zakoupených bannerů a optimalizovaného searche.
Pod kreativou je podepsána agentura Outbreak. Produkci zajistilo studio PFX. Režie se ujal Andrej Štuk, kreativní ředitel Outbreaku. Výkonnostní část kampaně má na starosti agentura H1.cz.
-stk-