Kofila spouští kampaň, s designéry hledá obal

čtvrtek, 12. května 2016, 08:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Čokoládovo-kávová tyčinka Kofila spouští reklamní kampaň a hledá nový obal pro limitovanou edici.

S novou kampaní s claimem „Káva v čokoládě“ se značka snaží oslovit novou cílovou skupinu, zejména ženy ve věku 25–39 let, které žijí různorodý a často hektický život, ale přesto si umí udělat chvilku pro svou vlastní radost. Nově tak Kofila zdůrazňuje prožitek z každodenního kávového rituálu, emoční benefit, který se podobá přivonění k šálku kávy, a s trochou nadsázky se profiluje jako alternativa „coffee to go“.

Kampaň, jejímž cílem je zvýšit spotřeby a frekvence nabízením nových příležitostí ke konzumaci, poběží zejména na internetu a v místě prodeje. Hlavním nástroje je online video, doplněné bannery a samplingem.

Kreativní koncept pochází od agentury Zaraguza. Produkci zajistila společnost Punk film. Režie videa se ujal Jan Zajíček.  

Spolu s kampaní pořádá Kofila také česko-slovenskou soutěž o nový obal. Vítězný návrh, který vybere odborná porota v čele s Alešem Najbrtem, se objeví na dvou milionech kusů limitované edice. Garantem a organizátorem soutěže je CzechDesign, organizace dlouhodobě prosazující design do praxe.

„Jsme hrdí na uměleckou hodnotu našich obalů, které vznikly v době první republiky díky úzké spolupráci s tak významným umělcem. Odkaz designu Zdenka Rykra držíme na našich produktech dodnes. Jedná se o hvězdu Orion a celý designový koncept obalu tyčinky Kofila včetně drobného vzoru na pozadí a oblíbeného mouřenína, který na tyčince sedí již od jejího zrodu v roce 1923. Soutěží chceme navázat na tradici spolupráce s umělci a já se velmi těším na její výsledky,“  popisuje Zuzana Spurná, manažerka značky.

Výsledky soutěže budou vyhlášeny u příležitosti retrospektivní výstavy Zdenka Rykra v Národní galerii v Praze.

-stk-