Mattoni se v kampani spojuje s vítězi StarDance

čtvrtek, 12. května 2016, 10:24 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mattoni redesignuje řadu svých ochucených vod, mění recepturu a na jejich podporu startuje kampaň, v níž se spojuje s vítěznou dvojicí soutěže StarDanceMarií Doležalovou a Markem Zelinkou. Cílem kampaně je nastartovat růst celé kategorie a zvýšit její hodnotu a atraktivitu.

„Vzhledem ke stále rostoucímu zájmu o zdravý životní styl a nižší spotřebu cukru v pití a jídle u většiny spotřebitelů je vylepšená ochucená Mattoni vyrobena podle osvěžující receptury s vyšším obsahem ovocné šťávy,“ vysvětluje Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. V nabídce budou představeny příchutě – citron, pomeranč, malina, broskev, bílé hrozny, grapefruit, granátové jablko – a postupně se budou objevovat i ostatní. Jednotlivé příchutě jsou rozlišeny výraznými barevnými obaly.

Redesignovaná řada ochucených vod Mattoni
Redesignovaná řada ochucených vod Mattoni

Kampaň se objeví od 12. května v televizi, kde budou nasazeny spoty s tanečním duem Marie Doležalové a Marka Zelinky. Svým tancem znázorní nálady a emoce, které každá z příchutí může navodit, prostřednictvím mamba představí „sladký“ pomeranč, formou twistu „osvěžující“ citron, tangem  „smyslnou“ malinu.

Kreativní zpracování je dílem milánské agentury Arnold. Produkci zajišťuje agentura Armada films. Režisérem spotů je Roman Valent. 

-stk-