Orbit i v letošní kampani cílí na řidiče

čtvrtek, 19. května 2016, 11:39 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče a žvýkání v autě. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci. Letos je představuje jako neodmyslitelnou součást „nepovinné“ výbavy každého vozu.

Kampaň, jež se drží dlouhodobého claimu „Jezte, pijte, žvýkejte“, poběží v televizi, outdooru a na internetu. V televizi bude od 23. května nasazen 10 s adaptovaný spot.

Ve venkovním prostoru bude k vidění klíčový vizuál podél dálnic, na vybraných meziměstských autobusových linkách a také v rámci speciálního vystavení v místech prodeje s důrazem na balení v podobě Orbit dózy ideální i do auta.

Orbit

Digitální podporu doplní bannery na vybraných webech a spolupráce s několika bloggerkami, které budou sdílet příspěvky s hashtag #orbitspolujezdec. Součástí kampaně je i online platforma, komunikace na Facebooku a Instagramu a PR aktivity.

PR a digitál zajišťuje AMI Communications a AMI Digital. O nákup médií se postaral MediaCom.

-stk-