Sport Invest mění logo i firemní identitu

úterý, 31. května 2016, 15:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Skupina Sport Invest, zastupující mimo jiné Petra Čecha, Tomáše Hertla nebo Martinu Sáblíkovou, mění poprvé po 18 letech své historie logo a firemní identitu. „Nová identita podtrhuje sílu celé skupiny, modernizuje grafickou prezentaci a zdůrazňuje potenciál,“ vysvětlil záměr spoluzakladatel agentury a hokejový agent Robert Spálenka.

Nove logo společnosti Sport Invest
Nove logo společnosti Sport Invest

Sport Invest tvoří agentury pro zastupování fotbalistů (Sport Invest International), hokejistů (Sport Invest hockey), ale také Sport Invest Marketing a cestovní kancelář Sport Invest Travel. Přesto nové logo již zcela vypouští dovětek „Group“, symbolizující skupinu společností. Dále mění font i centrální symbol loga.

Klíčový vizuál nové firemní identity skupiny Sport Invest
Klíčový vizuál nové firemní identity skupiny Sport Invest Marketing

Nová vizuální identita je laděna do tmavě modré barvy. Má být úspornější a jednodušší, zároveň však kombinovat dynamiku sportu se zázemím, které Sport Invest poskytuje.

ZP_hokej
Základní prvky vizuálu fotbalového oddělení Sport Invest hockey
ZakladniPrvky_Fotbal
Základní prvky vizuálu fotbalového oddělení Sport Invest International

Rebranding probíhal ve spolupráci s agenturou AnFas. 

-stk-