ZOOT spustil kampaň ve třech zemích

neděle, 08. května 2016, 08:18 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online obchod ZOOT.cz spustil kampaň #proctonezkusit nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Rumunsku. Do kampaně, jež poběží až do konce léta, zapojí veřejnost a známé tváře, například Bereniku Kohoutovou, Kristýnu Bokovou či Huga Toxxe, kteří projdou stylistickou proměnou.

„Aktuální kampaň #proctonezkusit je o výzvách, posouvání hranic a zkoušení nových věcí nejen v životě, ale i na ZOOTu. Primárním cílem je představit koncept našich Výdejen radosti a více přiblížit jejich fungování,“ říká Pavlína Louženská, marketingová manažerka ZOOTu.

Zkousejte nove veci v zivote i na zootu (2)

Zkousejte nove veci v zivote i na zootu

Kampaň poběží na výdejnách, bannerech a sociálních sítích. Zapojeni jsou bloggeři, na webu zoot.cz poběží inspirační stylingové kolekce, na Facebooku a Instagramu bude představena série výzev typu „Zkuste si den bez telefonu“ nebo „Jděte do práce bez make-upu“. V ulicích Prahy bude zároveň probíhat akce „Rychlý hadry“, kdy budou kolemjdoucí vyzýváni k výměně oblečení za ZOOTí a v případě, že to udělají, mohou si oblečení nechat.

Celá kampaň vznikla in-house v rámci marketingového teamu ZOOT.

-stk-