Big Shock! mění slogan i komunikační strategii

středa, 08. června 2016, 10:42 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Big Shock! mění svou dosavadní komunikační strategii. S novou kampaní se sloganem „Shock Yourself“ míří především na mladé lidi ve věku 18–35 let. Cílem je podpořit image značky a posílit pozici na trhu.

„Hlavní myšlenkou konceptu je překvapit sám sebe. Oproti jiným energy drinkům nestavíme komunikaci jen na velkých hvězdách, ale na běžných lidech, kteří něco umí. Ať už vynikají ve sportu, adrenalinových záležitostech, vědě či technice apod., Big Shock! jim pomáhá v různých situacích – šokovat sami sebe a stát se korunovanými králi každé situace,“ představuje koncept Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al-Namura. 

Kampaň bude k vidění v televizi a na internetu. Celkem bude pracovat se třemi reklamními spoty, zachycujícími hlavní hrdiny v různých vyhrocených situacích, u kterých se divák zalekne, co bude následovat. V televizi poběží reklamní spot na stanicích skupiny Prima a Barrandov.

Kampaň byla připravena ve spolupráci s reklamní agenturou Street Light Production, která vyhrála výběrové řízení, pořádané koncem minulého roku. Mediální plán a nákup médií zajišťuje agentura OMD. Režie se ujal Lukáš Hrdý.

-stk-