KKCG: Informační linky a Dircom se mění na Conectart

středa, 29. června 2016, 10:44 Aktuality, Marketing MediaGuru

Informační linky 1188 a Dircom se spojily do nové společnosti Conectart, která ve středu představila podnikatelskou strategii a nový vizuální styl. Patří do aktivit skupiny KKCG. Conectart se zaměřuje na poskytování služeb kontaktních center v České republice a je rovněž operátorem v oblasti Business Process Outsourcing (BPO). Má představovat další rozvoj skupiny KKCG na poli komunikace se zákazníky.

Nový vizuální styl připravilo studio Motor (majitel Prokop Sirotek). Základem loga je souhvězdí lva a hlavním motivem je propojování různých světů. Propojení do smysluplného celku má vytvářet podstatu značky.

???????????????????????????????
Logo značky Conectart z dílny studia Motor

Conectart letos očekává tržby kolem 200 mil. Kč. Spojením call center Informačních linek v Kolíně a v Praze spolu s akvizicí společnosti Dircom (v portfoliu KKCG od r. 2015) vznikl operátor s téměř 400 zaměstnanci. Svou velikostí se pravděpodobně zařadí mezi tři největší operátory v České republice. Pro skupinu KKCG znamená vznik Conectartu začátek hledání dalších příležitostí v oblasti aktivního telemarketingu. „V této chvíli zkoumáme možnosti v jednotlivých krajích a hledáme nejvýhodnější podmínky pro zřízení dalšího perspektivního kontaktního centra. To plánujeme rozjet na podzim letošního roku,“ uvedl generální ředitel Milan Roušar.

Conectart nabízí služby komplexní komunikace se zákazníky společnostem, jakými jsou např. Sazkamobil, Česká pojišťovna, CK Fischer, Českomoravská stavební spořitelna či MND. Využívá telefonických hovorů, chatování, emailů, webových stránek, SMS či sociálních médií.

Podle Michala Tománka, investičního ředitele skupiny KKCG, je jedním z hlavních pilířů podnikání KKCG inovace a informační technologie. „Patří sem mj. i společnosti DataSpring a Safe DX zaměřené na služby datových center, venture kapitálový fond Springtide Ventures a i Conectart,“ přiblížil.

-mav-