Měsíčník Profit vychází v novém, spustil i nový web

pondělí, 27. června 2016, 06:25 Aktuality, Tisk MediaGuru

Vydavatelství Mladá fronta a divize Euro připravily změnu grafické i obsahové podoby ekonomického měsíčníku Profit. Zároveň odstartoval nový web Profit.cz. Web je rovněž zaměřený na manažery a střední management významných podniků ČR.

„Profit se několik posledních let věnuje převážně podnikatelům a firmám, které lze označit za menší nebo střední. Příběhy, na které narážíme, jsou ale vždycky velké. Rozhodli jsme se proto zkušenosti nasbírané během bezpočtu setkání s podnikateli přetavit do nové podoby měsíčníku. Je osobnější a přímější. To je ostatně dobře vidět i na novém vizuálním konceptu,“ popsal Petr Švihel, šéfredaktor časopisu Profit, divize Euro. 

Profit

Nové rubriky nabízí interview s odborníkem, politikem či reprezentantem vybrané profesní skupiny, analýza aktuální problematiky a seriál, kde se představují úspěšné střední a malé české firmy, události měsíce z pohledu osloveného podnikatele, byznysové fenomény, ale i oddychové čtení o současných trendech, cestování a životním stylu.

Profit má řízenou distribuci. Je nejstarším ekonomickým magazínem v ČR, vychází od roku 1990. Cílí na 600 tisíc českých živnostníků a podnikatelů.

-mav-