O2 upozorní kampaní na novou nabídku Spotify
O2 zařazuje do své nabídky hudební streamovací službu Spotify. Svým zákazníkům tak nabídne 30 milionů skladeb bez čerpání dat z jejich tarifu. Službu Spotify Premium získají na tři měsíce zdarma a bez spotřeby dat automaticky všichni zákazníci s paušálním tarifem s internetem. Po třech měsících zdarma bude možné přejít na neplacenou verzi Spotify s reklamou, nebo pokračovat s placenou prémiovou variantou bez reklam za 159 korun.
Nabídku podpoří od 13. června komunikační kampaň na internetu, v outdooru, televizi, rádiu a místě prodeje. „V kampani chceme lidem ukázat, že ke každé situaci existuje správná hudba, která dokáže každý zážitek ještě více umocnit. A s námi mají zákazníci takových písniček v mobilu miliony,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2.
Kreativní koncept má již tradičně na starosti interní kreativní tým O2. Režie spotů se ujal Hans Emanuel, kamery Tomáš Sysel, o produkci se postarala Filmservice. Na online části kampaně se podílela agentura Soft Pillow Production.
-stk-