UniCredit uvádí novou kampaň, poprvé s VCCP

pátek, 03. června 2016, 17:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

UniCredit spouští od pondělí 6. června novou kampaň, která vznikla z čerstvě zahájené spolupráce s  kreativní agenturou VCCP. Kampaň se sloganem „Nepřestávejte chtít víc“ chce oslovit aktivní typ lidí, kteří chtějí vzít život do vlastních rukou a jsou odhodlaní přijímat stále nové výzvy.

UniCredit

Lokální kampaň, jež se sestává jak z imageové, tak produktové části, přitom navazuje na mezinárodní koncept Real Life Banking, který přizpůsobuje bankovnictví skutečným životním potřebám. Jeho vizí je co nejvíce zjednodušit komunikaci s klienty, hledat společně vždy řešení a nabídnout jim víc, než je u ostatních bank obvyklé.

Kampaň bude k vidění v televizi, na internetu a sociálních sítích. V České republice poběží na stanicích skupiny Nova a Prima, na Slovensku na TV Markíza. V online prostředí se banka zaměří na display banner reklamu na iDnes.cz, Seznam.cz, Blesk.cz a Denik.cz, na Slovensku Sme.sk, Cas.sk a Aktuality.sk či Topky.sk.

O realizaci se postarala produkce Target. Režie spotu se ujal Ken Karpel. Nákup médií  zajistila agentura MediaCom.

-stk-